Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Τα σύννεφα πυκνώσαν

Αλλάζω. Η φωνή μου είναι δυνατή τώρα πια. Δεν είναι διαμαρτυρία είναι αυτή που θα ξεριζώσει κάθε μίζερη σκέψη σου. Θα ξυπνήσει κάθε κοιμισμένο νου.



Ξυπνάω. Κοιτάζω μέσα σου. Κοιτάζω πέρα από σένα. Το βλέμμα μου σε κάνει κομμάτια.

Σηκώνομαι. Η γροθιά μου θα σπάσει κάθε βιτρίνα ψεύτικης ελπίδας. Η δύναμη μου θα τσακίσει όποιον σταθεί εμπόδιο.



Αλλάζω. Ο φόβος σου δεν με αγγίζει πια. Η οργή μου θα ανάψει τη φωτιά που δεν σβήνει ποτέ.



Αντιδρώ. Όπου κι αν κρυφτείς θα σε βρω. Ό,τι μου έκλεψες θα το πάρω πίσω.

Σκέφτομαι. Το γέλιο μου θα ακολουθήσει την κατρακύλα σου στην λάσπη της ξευτίλας. Η περιφρόνηση μου υπάρχει στο σάλιο μου που θα κολλήσει πάνω σου.



Αλλάζω. Το παραμύθι τέλειωσε. Η δουλειά είναι ντροπή. Στον δρόμο θα σε συναντήσω.



Πολεμάω. Τα όπλα σου είναι άχρηστα. Τα δικά μου είναι αυτά που ξεδιψούν την ψυχή και θρέφουν το όνειρο.

Αναπνέω. Η αλληλεγγύη δεν εξηγείται. Είναι αυθύπαρκτη.



Αλλάζω. Εχθρός μου δεν είναι ο διπλανός μου. Είναι όποιος θέλει να με στρέψει εναντίον του.



Εξεγείρομαι. Τίποτα δεν θα με σταματήσει. Δεν σαλεύει το μάτι μου.

Αποφασίζω. Οι κανόνες σου δεν ισχύουν πια.



Ραντεβού στις 15 Οκτωβρίου στην Αθήνα και σε όλο τον κόσμο, στις 19 και 20 Οκτωβρίου.

Ούτε τα παρατηρητήρια, ούτε τα σκυλιά σας θα σας σώσουν πια.

Tell them the fairytale gone bad…





7 σχόλια:

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Διάβασα κάπου πως "καμία ντροπή δεν είναι δουλειά".

Χάππυ καλημέρα.ΚΑΛΗΜΕΡΑ

HappyHour είπε...

:)
Καλημέρα!

...εγώ διάβασα κάπου "το κράτος παρακράτησε" ;) (θα το βγαλω και φωτο)

BUTTERFLY είπε...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ κι απο μενα! Τι ωρα αυριο; Στο Συνταγμα η σε ολες τις πλατειες; Στειλε μεηλ αν θες, γιατι δεν εχω ενημερωθει ακριβως. Ευχαριστω!

BUTTERFLY είπε...

προσκλησηηη! να ξεχαστουμε λιγο!

HappyHour είπε...

ε??? σου έστειλα μειλ...

BUTTERFLY είπε...

Πηγα...Οπως καθε φορα τελευταια, απογοητευτηκα. Σε σχεση με τη μερα, την ωρα, τον πληθυσμο μας και οσα περναμε η συμμετοχη ηταν εξευτελιστικα ισχνη...ποτε πια θα ξυπνησουμε;
Εφυγα γρηγορα...

HappyHour είπε...

Μια απο τα ίδια... αλλά δεν το βάζουμε κάτω... έχουμε 48ώρη...