Πέμπτη, 14 Φεβρουαρίου 2013

Φασίστας ή προδότης;

Οι πολιτικές δηλώσεις δεν είναι ποτέ τυχαίες. Οι πολιτικές δηλώσεις ενός πολιτικού δεν είναι ποτέ τυχαίες.

Δεν ξέρει ο κύριος Λοβέρδος τι είναι η Χρυσή Αυγή;

Αν δεν ξέρει να μην μιλάει. Αν ξέρει τότε ποιον και τι εξυπηρετεί όταν λέει αυτό;

«Γιατί να μας προβληματίζει το γεγονός ότι ανεβαίνει κάποιος που κάνει, με τρόπο ακτιβίστικο, πολιτική πάνω σε αυθεντικά προβλήματα. Νομίζω ότι μετά τη μεταπολίτευση είναι το πρώτο κίνημα που γεννιέται αυθεντικά»

Του ξέφυγε; Δεν μοιάζει να συμβαίνει κάτι τέτοιο.

Είναι φασίστας; Ίσως, αν και όπως λέει ο ίδιος

«Σε ό,τι με αφορά προσωπικά, μαθήματα δημοκρατίας δεν δέχομαι από κανέναν. Πέρασα τις εξετάσεις μου στην κατάληψη του Πολυτεχνείου στη Θεσσαλονίκη, στις 16-17 Νοεμβρίου του 1973».

----εμβόλιμη παροιμία Αχ που ΄σαι νιότη που ‘λέγες πως θα γινόμουν άλλος ----

Έχει πληρωθεί για να τα πει αυτά; Δεν το ξέρω αυτό.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι όποιος σε αυτή την δεδομένη στιγμή εξυμνεί ένα φασιστικό και ναζιστικό κόμμα που αποτελείται από μέλη με εγκληματική δράση και που δρα στον δρόμο ως εγκληματική συμμορία είναι το λιγότερο προδότης.

Μπορεί κάποιος να του προσάψει κι άλλα, όπως κάθαρμα, αριβίστας, αλήτης, καραγκιόζης, τιποτένιος, ξεπουλημένος κλπ.

Φασίστας πάντως δεν είναι. Είναι επικίνδυνος και προδότης και ως τέτοιος πρέπει να αντιμετωπιστεί!


Υ.Γ. Ξέρω πως ο σκοπός του είναι αυτός να ασχοληθούν μαζί του, να κάνει «φασαρία» και ίσως όταν έρθει η ώρα να εξαργυρώσει αυτή την εξυπηρέτηση.

Και ναι δεν θα έπρεπε να ασχοληθώ, αλλά κάποια πράγματα καλό είναι να μένουν γραμμένα.

Τετάρτη, 13 Φεβρουαρίου 2013

αντικατοπτρισμοί Ι



Να μην σε νοιάζει-να μην στεναχωριέσαι-να μην δίνεις σημασία-να μην έχεις ουσία-να χτυπάς στο κενό-να μιλάς για το τίποτα-να μη σε νοιάζει-να κοιτάς τη δουλειά σου-να ξεχνάς τα φτερά σου-να ζητάς πιο πολλά-να ρωτάς τα απλά-να μη θες να ξεφύγεις-να γυρνάς απ’ την άλλη-να χτυπάς στο κεφάλι-να μη σε νοιάζει-να βρωμάς αδικία-να αγαπάς την εικόνα-να πουλάς μαλακία-να βουτάς μεσ’ την λάσπη-να μεθάς με βλακεία-να αποκτάς με κακία-να μη σε νοιάζει-να αλλάζεις ζωή-να πετάς την αγάπη-να πατάς τα μικρά-να κρατάς αποστάσεις-να φοβάσαι τον ξένο-να σκοτώνεις το γέλιο-να μην θες να αντέχεις-να κλωτσάς να περάσεις-να μην έχεις παιδεία-να πιστεύεις το ψέμα-να καυλώνεις με αίμα-να απαιτείς δυστυχία-να αφαιρείς τη χαρά-να μην θες να ακούσεις-να ζυγίζεις τις λέξεις-να ζητάς αποδείξεις-να μη θέλεις να δείξεις  την γυμνή σου αλήθεια γιατί έμαθες πια να ξεχνάς τη ζωή.



Να ονειρεύεσαι-να σε νοιάζει-να γεμίζεις με δάκρυ-να ξεχνάς την απάτη-να γυρνάς στα παιδιά-να ακούς την αγάπη-να περνάς δίχως χάρτη-να μην βγάζεις μιαν άκρη-να κοιτάς μεσ’ τα μάτια-να σε νοιάζει-να κρατάς την ουσία-να ρωτάς μ’ απορία-να πετάς σ’ ουρανούς-να ξεχνάς τους κακούς-να μυρίζεις γαζία-να αγαπάς μ’ αγωνία-να φυλάς λίγο γέλιο-να ρωτάς αν σε θέλω-να ξεχνάς να γεράσεις-να μεθάς με φιλιά-να πετάς την ανάγκη-να νικάς τη μιζέρια-να ζητάς καλοκαίρια-να αρμενίζεις λιγάκι-να φιλάς με μεράκι-να ακουμπάς στο περβάζι-να ακούς τα ποτάμια-να χαρίζεις με πάθος-να βουτάς μεσ’  το λάθος-να χτυπάς την κακία-να κρατάς την ανάσα-να μπορείς να κοιμάσαι-να κλωτσάς την εικόνα-να μοιράζεις αλήθεια-να σφυράς μ’ αλητεία-να μιλάς για το δίκιο-να αγγίζεις τον ίσκιο-να χαθείς μία μέρα σε μια όμορφη ιδέα που θα έχει φτερά να πετά με ένα γέλιο σε ένα σύννεφο άσπρο που κρατά τη ζωή.

Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Εξετάζω από που προέρχεται η βία και ύστερα κρίνω



Γιατί δεν είμαι ζώον. Γιατί δεν είμαι αυτοματοποιημένος μηχανισμός προπαγάνδας. Γιατί δεν είμαι προγραμματισμένος οργανισμός. Γιατί δεν πάσχω από κοινωνικό αυτισμό. Γιατί δεν έχει γίνει το μυαλό μου σούπα. Γιατί σκέφτομαι (και γράφω).

Κοιτάζω από που προέρχεται η βία κι ύστερα την καταδικάζω. Και καταδικάζω με πολύ μεγάλη ένταση την βία όταν ασκείται από τον δυνατό προς τον αδύναμο (ζώο ή άνθρωπο), όταν προέρχεται από αυτόν που εξουσιάζει προς τον εξουσιαζόμενο, όταν χρησιμοποιείται ενάντια στον λαό.

Δεν με ενοχλεί η βία που ασκείται για την υπεράσπιση της ζωής. Δεν με ενοχλεί η βία που αποδίδει δικαιοσύνη με την κοινωνική έννοια.

Επικροτώ την βία όταν αυτή στρέφεται στον δυνάστη.

Επικροτώ την βία που υπερασπίζεται την Δημοκρατία.

Επικροτώ την βία που μάχεται για την Ελευθερία.

Καθημερινά στην ζωή μας ασκούμε και μας ασκείται βία. Άλλοτε καλυμμένη και ύπουλα κι άλλοτε ωμά και ξεκάθαρα.

Όποιος πιστεύει στην φράση "καταδικάζω την βία απ' όπου κι αν προέρχεται" ας πάει ή σε μοναστήρι ή στο Θιβέτ ή και για λοβοτομή.

Αλλιώς θα πρέπει να βάζει κόμμα και να εξηγεί τι εννοεί βία, ποια μορφή βίας είναι αυτή που θέλει να καταδικάσει και γιατί την καταδικάζει.

Και μετά ας μας εξηγήσει κιόλας πως στο διάολο επι-βιώνει αυτός χωρίς να φάει το σκοτωμένο κοτόπουλο/μοσχάρι/αρνί/ψάρι, χωρίς να έχει τσακωθεί στην ζωή του, χωρίς να έχει πλακωθεί με τους συμμαθητές/αδέρφια/ξαδέρφια/αγνώστους κλπ., χωρίς να έχει φωνάξει, χωρίς να έχει βρίσει, χωρίς να έχει τρομάξει κάποιον, χωρίς να έχει δείρει το παιδί/γυναίκα/γείτονα/διαδηλωτή χωρίς να έχει επιβάλει την επιθυμία του λόγω θέσης (π.χ. προϊστάμενος σε υφιστάμενο), χωρίς να έχει απαγορεύσει λόγω ισχύος, χωρίς να έχει συμβάλει είτε ενεργά είτε παθητικά στην δημιουργία αστέγων/πεινασμένων/φτωχών/εξαθλιωμένων/νεκρών.

Μέχρι να γίνει αυτό λοιπόν ΔΕΝ θα καταδικάζω την βία ΠΡΙΝ εξετάσω από που προέρχεται και σε ποιον στρέφεται και για ποιο λόγο.

Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΓΕΡΣΗ ΦΕΡΝΕΙ ΒΙΑ

ΟΙ ΚΑΤΑΠΑΤΗΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΕΣ και ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Η ΔΙΩΞΗ ΕΙΝΑΙ ΒΙΑ